Google Website Translator Gadget

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

ψυχρος πηλος

μιας και η καλη μας η Μαρια  ειπε για τα υλικα και τα εργαλεία  που χρειάζονται για να δημιουργήσουμε με ψυχρό πηλό θελω να σας δείξω μερικές παλαιότερες δημιουργίες μου
 εχω χρησιμοποιήσει τα εργαλεια που γραφει η Μαρια καθώς και κουπ πατ για μπισκοτα ,οδοντόβουρτσα για τις γραμμές στα κλαρια ,χάρτινο πατρόν για τα φύλλα ,χοντρο σιμιγδάλι για τα μηλα του πλάτανου ,ακρυλικά χρώματα και κόντρα πλακέ θαλάσσης για το φόντο
οτι απορία εχετε εδω είμαστε παλι





27 σχόλια:

  1. Ααααα γιατί εγώ αυτά δεν τα έχω δει...;; Ειρήνη, τι να πω; Μα είναι αριστουργήματα αυτά!!!! Θέλω εντατικά μαθήματα πρώτα για τα στεφανάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σευχαρηστω Ανεραιδα
    ειναι απο μια εκθεση που ειχα κανει πριν απο χρονια
    οποτε και οτι θες να σου πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΚΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ....ΚΡΥΒΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΥΕΠΡΟΧΑ ΤΑΛΕΝΤΑ...ΓΑΙ ΞΕΔΙΠΛΩΣΕΤΑ.....
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρια σευχαρηστω
    εξαχνα την αφορμη να σας δειξω την δουλεια μου και μου την εδωσες εσυ .η αληθεια ειναι οτι ντρεπομαι -σαν δεν ντρεπομαι γιαγια γυναικα- να λεω ξερω ετουτο ξερω το αλλο
    οτι θελετε και ξερω να βοηθησω
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή μου Ειρήνη τι πάει να πει ντρέπεσαι να μας λες τι ξέρεις!Εμείς το χαιρόμαστε πάντως γιατί και βλέπουμε και μαθαίνουμε!και τα περιμένουμε πως και πως!!!Υπέροχα τα έργα σου !!! νάσαι καλά, μου έδωσες μια ιδέα για κάτι που σκεφτόμουνα να κάνω....σ΄ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xρυσανθη χαρηκα που βρεθηκαμε και εδω
    σευχαρηστω για τα καλα σου λογια και οτι θες πες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφα που είναι ;; Μπράβο σου Ειρήνη!!
    Αλήθεια, να ρωτήσω, τι είναι ο ψυχρός πηλός, έχει σχέση με το fimo ή το cernit;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φωτεινή ελπιδα ο ψυχρός πηλός ειναι αυτος που στεγνώνει μονος του χωρις ψήσιμο
    υπαρχει λευκος και χρώμα τερακοτα που μοιάζει πολυ με τα πήλινα και μπορεις αφου στεγνωσουν να τα βαψεις με ακρυλικά ή με τέμπερες
    το fimo και το cernit τα ψήνεις στους 100 βαθμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλιστα, τον γνωρίζω αυτόν τον πηλό, αλλά δεν ήξερα ότι λεγόταν έτσι..Τον έχω ακούσει σαν αυτοσκληρυνόμενο.:)
    Καλή συνέχεια, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου καλή μου Ειρήνη με τις υπέροχες δημιουργίες, πάντως όλα τα είχα ακούσει, αλλά για το σιμιγδάλι πρώτη φορά, Όσο ζω μαθαίνω.
    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρηνη μουυυυυυυ!!!!!Ω!Ω!τι βλεπουνε τα ματια μου!!!μια ομορφια ειναι ολα αριστουργηματα ΜΠΡΑΒΟ!! και παλι ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!! Ντρεπεσαι? δεν θελω τετοια εμεις οτι ξερουμε πρεπει να το δειχνουμε..για να μαθαινουν οι νεοτεροι!
    Σου ευχομαι καλο ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειρήνη είσαι υπέροχη και όχι μόνο για αυτά που φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παναγιωτα σευχαρηστω
    ναι ναι σιμιγδάλι χοντρο για να κανει το κουκουδιαστο που εχουν τα μήλα του πλατανου
    εδω δεν φαίνεται αλλα απο κοντα ειναι σαν αληθινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lourdi σευχαρηστω
    της ιδια σκεψης ειμαι και εγω
    αλλα δεν θελω να νομιζουν οτι κανω την ....πολυξερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρενα συντοπίτισσα σευχαρηστω πολυ
    ελπιζω να ερθει καποια στιγμη να τα πουμε απο κοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. περασα να πω εινα γειαααα...και να σου πω να περασεις απο το σπιτακι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εγω περασα μαζι με τη Μαρια!!! να σου πω για περνα και απο μενα!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mαρια σευχαρηστω που με τιμας με την φιλια σου
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. lourdi περασα και θα ακολουθησω
    σευχαρηστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυ ομορφες δημιουργιες, γεματες χρωματα και αρωματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δημιουργια σευχαρηστω να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε Ρεινιώ είσαι εσύ που τα λέγαμε παλιότερα στο chat του "δια χειρός μεταμορφώσεις"????? Σε έψαχνα τόσο καιρό και μάλιστα σου έστειλα και μήνυμα.Δεν πήρα απάντηση και δεν ήξερα που να σε βρώ.Και είσαι από νησί? Αν ναι ειλικρινά χαίρομαι πάρα πολύ γιατί είχα ανησυχήσει.Περιμένω ανυπόμονα απάντηση!!!!!!!!!!!Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ναι Χρυσανθη εγω ειμαι
    διστυχως στο νεο''δια χειρος ''δεν μπορω να γραψω ουτε να ανεβασω τιποτα μου ειναι δισκολο
    και εγω σε εψαχνα αλλου και κατα τυχη σε βρηκα εδω και χαρηκα πολυ
    να εισαι καλα και να σου ζησει το παιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτα δεν τα ειχα δει!!! τοσο καιρο τριγυρναω!!! ειναι φανταστικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γειααα! Λέγομαι Σόνια κι ασχολούμαι με χειροτεχνίες γενικά αλλά περισσότερο χειροτεχνίες για παιδιά. Σκοπεύω να ξεκινήσω μαζί τους δημιουργίες με ψυχρό πηλό. Θα ήθελα να σε ρωτήσω: πού μπορώ να προμηθευτώ τέτοιον πηλό σε λογική τιμή;
    Σ'ευχαριστώ, ελπίζω να μοιραστούμε σύντομα περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή