Google Website Translator Gadget

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

για τον διαγωνισμο της apinkdreamer

η νεραιδενια μας η apinkdreamer μας βαζει και αυτη στα αίματα να δημιουργήσουμε
αυτον τον μηνα το θεμα της ειναι νεράιδες,ξωτικά,μάγισσες,μάγοι,φανταστικά πλάσματα,

τι να φτιαξω??? τι να φτιαξω???σαν  γιαγια  εχω εξαντλησει ολα τα ξωτικα στα παραμυθια????
να φτιαξω μια ωραια πεταλουδα?????


-μα μονη μου ???? να ....ας φωναξω τις φιλες μου να μου κανουν παρεα????
-εεεε.... τι ειναι αυτα???? φιλες ειπες οχι ανακατα τετραγωνα 
-μη φωναζεις ....τωρα τωρα θα τις βαλω σε ταξη
αντε κοριτσια να μας δουν πως ειμαστε καλες νεραιδες
και βουαλα ,,,
                                        οι αγαπημενες  αδερφουλες πανω στα μοσχομπιζελα

                                     η νεραιδουλα της λεβαντας μωβ και μοσχομυρωδατη
 
                                                      το γαλαζιο νεραιδακι

                                                       οι νεραιδες με τα γαρυφαλλα .......

μμμμμ....νομιζω οτι δυο νεραιδουλες το εσκασαν , αν τις πιασωωωωω....θα τις φερω να τις δείτε 

30 σχόλια:

  1. υπεροχο ειρηνη μου! σε ευχαριστω πολυ!!!! καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΡΗΝΗ τελεια η ιδεα για παζλ εχω κανει και εγω με την φωτογραφια τον παιδιων μου και παιζουμε!!!

    καλη τυχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφη ιδεα !!!και εξυπνη!!!
    χαρηκα πολυ που επιτελους εμφανιστηκες....να σαι καλα και να εισαι συχνοτερα μαζι μας!
    φιλια Χ2 MISIRLOU KAI MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...ΞΕΡΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!
    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΩ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρηνη ειναι φοβερη ιδεα!!!νασαι καλα μου εδωσες ιδεα για την βαπτιστηρα μου!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΙΔΕΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη,τιόμορφα παζλ,εξαιρετική ιδέα!
    Όλα καλά,σε έχουμε και πάλι μαζί μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρουμενες νεραιδουλες και παιχνιδιαρες.Ομορφη ιδεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη όμορφη η πεταλούδα σου και οι κύβοι με τις νεραιδούλες ταίριαξαν.Η φανουρόπιτα φαίνεται έπιασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φοβερή κατασκευή, φοβερή ιδέα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!! ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΙΤΣΕΣ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πανέμορφα..καλή επιτυχία σου εύχομαι..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η ιδέα του παζλ και πανέμορφα τα νεραϊδάκια !!!Καλή επιτυχία Ειρήνη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νεραϊδούλες.... αγαπημένο θέμα κι' εσύ το έκανες τέλειο. Παζλ....θαυμάσια ιδέα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σας ευχαριστω ολες πολυ πολυ
    να εισαστε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειρήνη μου καλημέρα και καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι πολύ αξιόλογο!!!Μου αρέσει πολύ η ιδέα του παζλ και σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!Φιλάκια και θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΞΨΕΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΟΥ.ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Sophie , ο παρατηρητης, Nάσια σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανταστική ιδέα, όμορφα σχέδια και τόσο μαγική η παρουσίασή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ, είναι τόσο παραμυθένι και νεραϊδένια, όπως άλλωστε το καλεί το θέμα του διαγωνισμού! ΚΑλή επιτυχία, πολύ όμορφη σύνθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειρήνη μου τα κατάφερα!!! Μέρες έβλεπα την πεταλούδα σου αλλά δεν μπορούσα να κάνω σχόλιο.....Τα κυβάκια καταπληκτικά!!!!!!! Πολύ μ' αρέσουν !!! και σαν ιδέα και σαν εκτέλεση τέλεια!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εγώ ξετρελλάθηκα με τούτα τα νεραιδάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @@ stavroula m μου σευχαριστω
    ειδες ειδες ποια μας ηρθε??? η κακουργα μας

    @@ Κατια σευχαριστω να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ειρήνη μου, επιτέλους μου επιτρέπει να γράψω σχόλιο!!ελπίζω δηλ.
    Καλή επιτυχία καλή μου στον διαγωνισμό της γλυκιάς μας νεραϊδομαγισσούλας!!! Τέλεια η πεταλούδα σου και οι νεραϊδούλες σου επίσης!!!φιλάκια και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτές τις νεραϊδούλες, τις έχω εκτυπώσει εδώ και μήνες και δεν έχω αξιοθεί να φτιάξω κάτι μ'αυτές. Είναι απίθανες, και εσύ βρήκες τον καλύτερο τρόπο να τις αξιοποιήσεις !! Μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειμαστε καινουριες στη γειτονια,αλλά παρακου=λουθούμε από καιρο τις δημιουργίες σου,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή